Toimitusehdot
Verkkokauppa
Tmi Terveys- ja hyvinvointipalvelu Omppupolku (y-tunnus 2567265-5) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät lahjakortteja lukuunottamatta arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Mikäli omppupolku.fi -sivuilla olevissa hinta- ym. tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Tmi Terveys- ja hyvinvointipalvelu Omppupolku ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Tilaaja päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, sekä sähköpostiosoitteesi lisätään uutiskirjelistallemme, mutta voit peruuttaa uutiskirjeemme milloin tahansa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout Finland Oy (y-tunnus 2196606-6) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Maksutavat
Maksu pankkipainikkeilla
Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.
Maksut luottokorteilla
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.
Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.
Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Checkout Finland Oy
Y-tunnus: 2196606-6
Varastokatu 3 A, 4 krs.
33100 Tampere
kotisivut: checkout.fi
asiakaspalvelu@checkout.fi
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimitustapa ja -kulut
Verkkokaupassa olevat tuotteet ovat ladattavissa tai toimitettavissa sähköisesti. Firstbeat -hyvinvointianalyysin Bodyguaer2-mittauslaitteen mittausta varten toimittaa sinulle Firstbeat Tecnologies Oy (y-tunnus 1782772-5) kotiosoitteeseen ja postituskulut ovat sisällytetty tuotteen hintaan.
Toimitusaika
Tilaukset käsitellään tavallisesti 1-3 arkipäivän kuluessa.
Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä. Saat vahvistuksen käsitellystä tilauksesta sähköpostilla.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakaspalautukset
Asiakkaanamme sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus kuluttajasuojanlain mukaisesti. Ennen palautusta ole kuitenkin yhteydessä sähköpostilla tanja.hakala@omppupolku.fi.
Ongelmatilanteet
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).